پارتیشن آفیس

درباره پارتیشن اداری

دکوراسیون اداری پارتیشن آفیس از سال 82 در زمینه دکوراسیون اداری فعالیت دارد. و حال با گذشت بیش از یک دهه تلاش مستمر توانسته توشه ایی پر بار در این ضمینه داشته باشد. و تولیدات متنوعی در زمینه دکوراسیون اداری داشته باشد. هدف ما ارتقا کیفی و افزایش رضایتمندی مشتریان بوده و توانسته با تولیدات متنوع و با کیفیت تا بخش زیادی در این بخش موفق باشد.

تولیدات ما شامل انواع پارتیشن اداری می باشد که خود این بخش از محصولات شامل پارتیشن دوجداره ، پارتیشن تک جداره ، پارتیشن شیشه ایی ، پارتیشن آلومینیومی است.

بخش دیگر تولیدات، دکوراسیون اداری بوده که محصولات این بخش عبارتند از میز اداری که خود دارای محصولات متنوعی مانند: میز ام دی اف، میز فلزی، میز کنفرانس ، میز گروهی بوده و همچنین کمد ، فایل ، کتابخانه ، انواع صندلی اداری و مبلمان اداری می باشد.

امید است تا در این راه موفق باشیم.

100% شخصی سازی محصولات

100% شخصی سازی محصولات

سازینه چوب با تکیه بر دانش خود قادر به تولید پارتیشن هایی نسبت به فضای موجود و نیاز مشتریان خود می باشد. سرویسی که شاید کمتر از شرکتهای سازنده پاتیشن دیده شود

محصولات با کیفیت

محصولات با کیفیت

محصولات تولیدی مجموعه ما با توجه و باور سازینه چوب و جهت حمایت از تولید ملی ای مرزو بوم تماما ایرانی و انتخاب از بهترین برند های ایرانی بوده که به جرات می توان گفت هم رده محصولات وارداتی و در مواردی بالاتر از آنها نیز می باشد.

چرا پارتیشن آفیس

چرا پارتیشن آفیس

سازینه چوب با اتکا به نیرو های دانش آموخته و تخصصی در زمینه دکوراسیون و گروه تولید بسیار فنی و متخصص و استفاده از محصولات و مواد اولیه با کیفیت بر این باور است که می تواند تمام نیاز ها و خواسته های مشتریان خود را برآورده نماید